portakalcicegii Sabah normal kaset test yaptım ilk idrarla bu kadar ney çıkmamıştı 😂 şimdi bu şekilde çıktı çok heyecanlıyım. Ama hafif kahve rengi lekelenmem başladı adetime daha 3 gün var 😂 sevinsem mi üzülsem mi bilemedim https://www.hizliresim.com/j3n4m75
Sedarda portakalcicegii Beklemelisiniz ya da gidip kan verin 2 gun sonra artisa bakin,insAllah gonlunuzden gecen olur,kimyasal gebelik diye bisey var o yuzden degerler onemli.Yerlesme kanaması da yasiyor olabilirsiniz
MiniMiniKus portakalcicegii Bence hemen gidip kan ver ve sonra da hayırlı haberlerini paylaş 🎀 Bende bi bebiş gördüm gibi sanki 🎈
1234- portakalcicegii bende 4 haftalık hamileyim yatıyorum hiç kalkmıyorum.her şeyi bırakdım.Annem Anneannem çok saolsunlar onlar yardım ediyorlar.
Damla00 portakalcicegii Var canım inşallah sağlıklı gebeliktir herşey gönlünce olsun bizlere de dua et🤲🏻 Kimyasaldan sonra kaçıncı ayın bu
Sedarda portakalcicegii Kimyasal bende gecirdim,o yuzden testime inanmayip kan takibi yapmistim şöyle soyliyim senin testin benimkinin yaninda koyu benim var mi yok mu belli degildi dusun🤣ama 12.haftamdayim.
Melek__55 portakalcicegii ben bir hafta kala test yaptım silik çıktı kahverengi leke de geldi sonradan yerleşme kanaması o bence 😅
deletedmom27371 portakalcicegii benim de adetime 3 gün varken böyle çıkmıştı, kan sonucu hamile olduğumu öğrenmiştim hayırlısı olsun 🌸
1yildirim-bebek Bende adetime uc gun kala ögrendim ve bi kac gündür kavre lekelerim vardi hic ummuyodum ve 5 yilddır bekledığımiz bi bebekti cok sukür suan32+1😉
portakalcicegii 1yildirim-bebek ayyy inşallah darısı bana kuzum hamilelerin duası kabul olurmuş. Nlur banada dua edin sağlıklı bir şekilde ilerlesin 🙏🙏🙏
portakalcicegii Damla00 haziranda kimyasal geçirdim kuzum 4. Ayım bu. Umarım hepimiz hayırlısıyla hamile olur sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏🙏