Bsranurrr 3 ay önce 3 hafta yattım bebeğimi öyle kucağıma aldım. Belki en taze ben olabilirim sanırım. Hasta odaları yemekleri herşeyi fazlasıyla iyi. Refakatçi konusuna gelince 3 ay öncesine kadar ikili odada olsanızda yanınızda bayan refakatçi olabiliyor. Hemşirelerin iyi niyetine kalırsa tekli odadaysanız eşinizde gelebiliyor yanınıza. Covidli hastalar onlara özel odalar var orada kalıyorlar Tem teşekküllü ve korumalı. Doktor konusuna gelince ben çok zorluk yaşadım çok fazla sorunlarla karşılaştım dilerim inşallah siz yaşamazsınız. Ama doğumhanedeki doktorlar, hemşireler, ebeler o kadar iyiydi ki tek şükrettiğim bunlar oldu. Eğer doktordan yana yüzünüz gülerse hastane özel gibi çok memnun kalacaksınız ☺️Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah