Aylin-07 Merhaba güzel hamişlerr 🤗 10haftalık gebeyim ama ciddi hazımsızlık yaşıyorum karnım davul gibi yediklerimi sindiremiyorum sanırım doktoruma sordum 3aydan sonra gecicek dedi ama çok rahatsızım. Bu problemi yaşayan ve önerisi olan var mı
Ozlem2206 Aylin-07 çekirdekli meyveler iyi geliyor canım nar incir çekirdekli üzüm gibi bende 17 haftalığım başından beri çekiyorum nar yediğimden beri en azından iki günde bir çıkabiliyorum artık
deletedmom27371 Aylin-07 bende 9 haftalık hamileyim yediğim herşey boğazıma diziliyor. Sanki midemdem boğazıma kadar bir yemek söz konusu ne yatabiliyorum doğru düzgün ne de oturabiliyorum sürekli bir kusma en kısa sürede geçer inşallah 🤲🏻
blueberyy00 Aylin-07 ekmeği bırakmıştım hamur işini yok denecek kadar azaltmistim çiğ sebzelerden de bir süre uzak dur meyve yediğinde de gün icine yayarak ye üst üste yeme ben doktorum tavsiyesiyle böyle çözüm bulmuştum bide aşırı gaz yapıyor o hazımsızlık içinde bı şişlik geçmiyor
Hayal_et07 Aylin-07 yemekten hemen sonra soda içme iyice tıkıyor insanı. Evin içinde biraz yürü. Hamurişi ve gaz yapacak şeyler çok tüketmemeye çalış.
Umay34 sindiirmi kolay şeyler ye mutlaka.. katı şeylerden uzak dur özellikle hamur işlerinden. bazı kişilerde yeşil elma da sorun yapabiliyor sende de yaparsa yeme. rahatlamak için sade maden suyu , sade kefir iç