Rahime_47 Fatmacglr hemen ilaca baslaman lazim. Troid degerleri ilk 2 ay 2.50 altinda olmasi lazim.. 4 aydan sonrada 4.50 altinda olmasi lazim.. doktorunuzla konuşun mutlaka. Bende hamilelikten öncede tiroid ilaci kullaniyordum hamile kalincada her ay kontrol ettiriyorum.
Ozlem2206 Fatmacglr canım benimde gebelik kan verdiğimde tsh yüksek çıkmıştı öncesinde böyle bi problemim yoktu hamilelik tetikliyormuş hormonları endokrine gitmen gerekiyor ilaçla kontrol altında tutuluyor korkma
durununannesiiiiii Ben normaldede tiroid hastasıyım uzun yıllardır . Endokrin yada dahiliyey gidip her ay kontrol altında olmanız gerekiyor ilaçları mutlaka düzenli alın kontrolleri ihmal etmeyin aman çünkü bebegin beyin gelişimini etkiliyor
Aysunyx Ben haşimato hastasıyım. Düzenli İlaç Kullanıyorum hamilelikte değerler daha da yükseliyor. Doktorunuz ilacınızın dozunu arttırır. Düzenli kullanımda hemen düşüyor zaten.
Minikbebelak Aysunyx haşimato hastalığı ne demek? Benim yüksekti hapla düştü ama tiroit antikorları yüksek çıktı haşimato hastalığı belirtisi dedi ama tam anlayamadım 🤦🏻♀️
Fatmacglr BabyBabyy01 evet yeni öğrendim 8 ‘lerde çıktı yeni ilaca başladık Ama ben hamileliğimi zaten 9 haftalıkken öğrendim