Bir cok anneden duydum bebek ilk zamanlar çok fazla emmeden uyuyakaliyormus sütler boşa akiyor yada süt çoğunluğunda ağrı yapiyor göğüste pompayla sağılıp buzlukta süt saklanabilir mi? Bilenler cevap verebilirse mutlu olurum birde en fazla ne kadar saklanabilir ?