Nazlii__ bende bilmediğim için aç gitmiştim doktora giderken hep aç gidiyodum o zamanda aç gitmiştim doktorum bana ikili test yaptıralımmı dediğinde bende tamam dedim aç vermiştim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı sizdede hiç bi sıkıntı çıkmaz inşallah 🙏zaten ilk ense kalınlığına felan bakıyo doktor