Uysll Üçüncü ayıma girdim doktorum aşını olabilirsin dedi ben hamile kalmadan önce ilk dozumu oldum şimdi ikinciyi olacağım siz kaçıncı ayda aşı oldunuz ?
busra5501 Uysll 22. Haftamda oldum ama ben çok zor ikna olabildim canım hiç bir yan etkisi olmadı çok şükür.
HilLllyyy Uysll İlkini hamileligimi bilmedne oldum şuan 17haftadayim günü geçti olmak için ama bugün olucam mecbur
Uysll busra5501 Ben olmayı düşünüyorum eşim çok insan içinde ister istemez korkuyorum bir de çevremde hamile olup koronayi ağır geçiren insanlar oldu biraz korktum da sadece üçüncü ay bana erken geldi biraz
Bsranurrr Uysll Ben 2 ay önce covit geçirdim onun için 3 ağ beklemem gerekiyor sanırım tam bilrmiyorum sma doktor 20 haftalık dan do ra olabilir hamileler demişti
yrnurer Bsranurrr covid geçirenler 6 ay aşı olmuyor. Vücut bağışıklılik kazanıyor diye biliyorum ama tabi doktorlar daha iyi bilir canım..
busra5501 Uysll ol canım kesinlikle bilmiyorum şu an çok arttı senin haftalarında bende olmayı düşünmedim ama bu kadar hastalık hamilelere bulaşma durumu olsaydı beklemez yine olurdum.
Bsranurrr yrnurer Bende 3 ay antikorlu olunduğu için diye biliyorum canim 6 ay değilde doktora sordum ama enfeksiyon hastaliklarina gozukup öyle olmam gerektiğini söyledi
feyzaa34 Uysll 33 haftalık oldum 9 haftalıkken covid geçirdiğim için doktorum 2. Dozu olmasanda olur dedi