Uysll Masal-07 doktorum dün %80 kız dedi ama burda başka bir postta okudum bir ay sonra çok değişen olmuş simdilik kız bekliyoruz 😊
Masal-07 Uysll sagSalim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏özele mi gidiyorsunuz ben devlete gittim ondan söylemedi galiba birde yatış şekli iyi değil dedi bana
Uysll Masal-07 amin hepimiz sağ salim alalim kucaklarimiza.. evet özele gidiyorum devlet daha geç söylüyormuş cinsiyeti net olsun diye galiba