Kezosss bende de aynı şeyler var. Ben de kanama olmuştu biraz. Gecen hafta doktorum porlutan iğne yaptirdi. Progestan fitil verdi. Bir de.progestan iğne yaptiriyorum 3 günde 1.
Benim doktorum çok yorulmamak şartıyla günlük hayatına devam et dedi. Benim de bugün blr belim ağrıyor, bir sancı giriyor. Uşüdüm ondan mi acaba