Arkadaşlar dün ben hissetmesemde sancım çıktı.. 20 ekim olan sezeryanım bugüne çekildi. Kan pıhtılaşmasında sorunum vardı o yüzden bir sürü test yapıldı ve doğrusunun genel anestezi olduğuna karar verildi. Spinal yada epidural anestezide hematom gelişebilir ve felç kalkabilirsin denildi.. Umarım sağ Salim bebeğime kavuşabilirim. Hem heyecanlıyım hem çok korkuyorum. Dualarınıza ihtiyacım var..