Duygu0621 gebeliğimin başında doktor benden de istedi. Mutlaka aç karnına tahlil vermeniz gerekiyor. Sağlık ocağı da tahlil alıyor. Fakat kanı beklettikleri için bazen değerler farklı çıkabiliyor. Yüksek çıktığı durumda veya düşük olduğunda dahiliyeye yönlendiriyor. Her ay dahiliyede takipliyim. İlaçla benimki düştü.