15kasim Kızlar bu çocuk nasıl dönecek yahu hala dönmedi yakında doğum var ben hala dönmesini bekliyorum
ilkgozagrimhavinim 15kasim 35+2 hala makat geliş, yeri de daraldı sanki dönmeye niyeti yok artık🤷🏼♀️ gerçi benim dönsede dönmesede sezaryen olucak çatı kontrolünden sınıfta kaldık çünkü.
15kasim ilkgozagrimhavinim hayırlısı olsun hakkımızda bende bekliyorum belki döner diye bazıları son dakka bile dönüyormuş ben çatı muayenesi olmadım daha haftaya kontrolüm var belki o zaman muayene eder 🥰
Bsrhmt 38+2 de makat gelişten doğum pozisyonuna dönüş oldu yani döneceği varsa dönüyor bir şekilde ben normal düşünmüyorum ama :)
15kasim Bsrhmt inşallah döner benimki de bakalım kontrole gittiğimde dönmüş olacak mı ama hiç hissetmiyorum döndü dönmedi anlayamıyorum Allah hayırlı doğum versin gerisi önemli değil 🙏🏻
Fasulye24 ilkgozagrimhavinim banada alt pelvis kemiğin üçgen 3,5 ve üstü olmazsa yaparsanız yoksa sezeryan dedi hayırlısıyla bekliyorum