Nisaa63 Beta ılk 3610 2 gün arayla 9300 dün hafıf kanama oldum bugün sonuç 8600 oyle olup yükselen varmı
Limonveannesii Nisaa63 bu değerler ile kese görünürdü görünmedi mi keseniz? Bir de aynı yerde mi verdiniz tahlillerinizi o önemli
Aslaninannesi01 Nisaa63 başka merkezde verseydniz Umut vardı sanki düşük yapacksnz değeriniz düştüğüne göre hakkınızda hayırlısı olsun
seon90 Nisaa63 cnm bazı hastaneler bir göstermrz değerleri.bütün kan testini hep aynı yerdemi yaptırdın
Nisaa63 Cuma’ya kadar vaktımız var dedı proluton depot ıgne ve progestan verdı bebek ya Cuma’ya kadar duzelır yada düşük yaparsın dedı
eceturan Nisaa63 aynisini bana dedi bende ictim 1 hadta sonra degerleride kendide buyudu Allahin izniyle. Stres yapma canin sagolsun. Allahin takdiri rizki varsa yiycek yasiycak Allahin izniyle…
Nisaa63 600 derece düşmüş bazen makinalarda yanlışlık olabılır beklemekte fayda var dedı takıpte kalacaz denıldı