Didem44 Dünden beri tekme hissetmiyorum 23+4 günlüğüm asla böyle olmazdı normal mi doktora gidecem lütfen dua edin 😔
deutschetraum Didem44 sağlık ocağına gidip kalp atısına baktırın önemli değil cocuk 18 saat uyuyo neticede
Didem44 zehranurr ben günde her zaman 5 kere yine hissederdim çünkü hep düzenli vuruyordu dünden beri yok
Serpilikra Canm korkunu anlıyorum biz ne desek için rahat etmicek sen git Bi görün ama bencede arkadaşların dediği gibi normal bende 23 haftalik hamileyim bazen benimki de hareketsiz kalıyor uzun süre korkuyorum Rabbım korusun evlatlarımızı
Yagmur00 herkes bayanı ıyı dusun sun mutlu olsun diye ugrasıyor bayan hala diyor düzenli ewet telaşa yaptık bızde ama burdakı insanlara guwenmıyorsan yada rahat edmıyceksen nıye soruyorsun kı o haftada normal bn o su bu herkes aynı seyi yaşadı
2baby1moms Didem44 çikolata ye sol tarafına uzan hissedersin belki bebişin uyuyordur üzülme dertte etme
Ayguns Didem44 1 bardak hafif soğuğa yakın su için bende çok etki ediyor hemen hareketlenmeye başlıyor bi deneyin isterseniz. Tatlı bişeyler yiyin kan şekeriniz de hızlansın