Gul5661 Normalde 30+6 haftalık hamileyim. Ama dün doktorum gelişiminin 2 hafta önden gittiğini söyledi. Bu şekilde olupta erken doğum yapan oldu mu?
nevoliko Gul5661 bunu ben de merak ediyorum. Biz de bugün 33+5 olduk. Son 2 aydır ne zaman doktora gitsem 2 hafta önde diyor. Bu durumda gene de açılma, sancı falan olmazsa 40 haftaya kadar beklenir mi yoksa erken mi alınır?
ikiprensesannesii Gul5661 bende ayniyim canim gecen gittigimde normalde 29 haftalik olmasi gerekirken 31+5 cikti seker testi yaptrdgm icin doktor bir sorun yok suyun nkrmal eger suyun fazla olursa sorun olur dedi benim sezaryen olack doktora ultrasona gore mi yoksa norml adet tarihine goremi olur dedm ultrasona gore cnku baya onden gidiyor dedi
Momlife1 Gul5661 benim ilk kızımda hep önden gidiyordu 40+3 te Sünni sancıyla doğum başlattık gelmeye hiç niyeti yoktu 🤣 2. Fıstıkta 2 hafta önde 32 tim 34 görünüyor bundan ümitliyim 🤣
ebruli1 Gul5661 Gul5661 Benimnde bebeğim iki hafta önden gidiyor 30+1 de gitmiştim doktora 1900 gram dedi size ne kadar dedi?
Selma61 Mrb benim ilk hamileliğimde aynısını demişti doktor 2hafta önden gidiyor gelişimi diye çok şükür ne erken doğum nede başka bı sıkıntı olmadı sorun etmeyin yani Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz 🤲📿☺️
Gul5661 ikiprensesannesii bende şeker yüklemesi filan yaptırdım normal çıktı suyun da iyi dedi sadece bebek biraz iri duruyor dedi. Çok önden giderse bu şekilde sezeryan olabilir dedi.
Fk2 İlk gebeliğim de hep öndeydi ama erken gelmedi bebek çok kilolu oldugu için sezeryan ile aldılar tabi Baska nedenlerde vardı. Bu gebelikte de bebek çok önde ama bu tansiyon kaynaklı onde tansiyonum yüksek diye önde. Tansiyon dan kaynaklı bebege bir sey olur diye erken alacaklar. Seker yüklemesi ve tansiyon bakın eğer ikisi de çıkmazsa önde olması erken dogum yapmaz
Gul5661 Fk2 şeker yüklemesi normal çıktı ama benim tansiyonum hep düşük çıkıyor genelde hamilelikten öncede öyleydi. İnşallah zamanıyla gelir.
BurcuGorkem superrmomy ben her sabah mutlaka yumurta yerim sanırım onun etkisi var 10 gun öndeydi hep
ikiprensesannesii superrmomy bence bu cocuga bagli biraz 🤦♀️ ilk gebeligimde ne yediysem aynilarinj yiyorum ama buonden gidiyor ilk bebegm normal haftasinda ilerledi
Gul5661 superrmomy kahvaltıyı mutlaka yapıyorum geçiştirmiyorum. Bir gün yumurta yiyorsam diğer gün menemen yapıyorum gibi gibi. Peyniri çok tüketiyorum seviyorum. Aralarda meyve filanda yiyorum.
superrmomy Günde 2 yumurta, 2 muz, 2 bardak süt buna rağmen ben 30 kilo aldım kızım hep gerideydi. Yine hamileyim bir kızım daha olacak hep geriden geliyor doktor bir sorunda yok diyor ama anlamıyorum nede böyle oluyor 🙄
Gul5661 superrmomy ya aslında birazda çocuğun yapısından kaynaklannıyor. Bir yerde izlemiştim çocuğun max alabileceği kilo önceden belli demişti. Rabbüm sağlık versinde kiloyu da bir şekilde alır inşallah