Kasık ve bel ağrıları bende de gunde 1 2 oluşuyor ama panik yapmıyorum artık son günler sonucta yalanci kasilmalar olması doğal.. dinlenip tekrar kalkıyorum günüme devam ediyorum. 35 + 2 deyim nst ye baglanmadim insallah cok gerek kalmaz çünkü o cihazlari takıp sagliga zarar vermek istemiyorum.