Gkc123 39+2 hamileyim sancım yok bebek hareketleri normal ama dünden beri sümüksü beyaz akıntım var bu acil bir şey midir doğum habercisi olabilir mi bilen anneler hamileler?Hastanedeyim şu an doktorun gelmesini bekliyorum da endişelendim.
EsraBu Gkc123 normal ben 36 haftamdayım 3 gündür benimde öyle 2 gün önce muayenem vardı hiç sancı çıkmadı
Gkc123 irem_altun74 normalde zaten akıntım oluyor da bu biraz fazla fazla geliyor peçeteye falan bu da normal midir?
irem_altun74 Gkc123 yani canım o kadarını tabikide bilemem ama bence normal akıntı gibiyse bence gayet normaldir sen kendini korkutma doktorun sana doğru bilgiyi vericektir
irem_altun74 Gkc123 bence doğrulmaz canım su gelmesi de öyle bişey değil zaten cişin gelir gibi olması lazim
Gkc123 irem_altun74 bekleyeyim de sorayım bir an endişelendim de teşekkür ederim yanıtınız için ☺️Allah hepimize kolay ve hayırlı doğumlar versin inşallah 🙏🏻
Gkc123 EsraBu suniyle başlatırlar öyleyse falan dedi Kayınvalidem öyle bir durum yok degil mi sizinki erkenmiş gerçi ama
EsraBu Gkc123 erken olması bişey değiştirmez ki bu hafta da doğan bebekler çok nişan sancı su olmadığı sürece doğum başlatamazlar günü gelmediyse akıntı normal bişey yani günde aferdersiniz 5 kez çamaşır değiştiriyorum ben
Denal Gkc123 akıntı hbaercisi bilemem ama bazısı sancı çekmeden açılması olur seninki normal bı durumdur kesin….endişelenme hoş şimdi doktorun belkide cvp verdi vizede haber ver lutfen