Emilyamir Selam Güzel Anneler.Bu gün 8 hafta oldu bizde🤲🏻 7 haftasında çok şükür ki kalp atışını duymuştuk❤️ Kaç haftalıkken kalp atışını duydunuz? Kalp atışından sonra ne zaman bir daha doktora gittiniz? Benim doktorum 12. haftada gel yanıma dedi