Kizlar gecen hafta bana gebelik zehirlenmesi geciriyor olabilecegim söylenmisti bunun üzerine kan ve idrar vermistim. Kan degerlerim normal fakat idrarimda protein cikti ve hastaneye yatisim yapildi dün.
Sikayetlerim tansiyon yüksekligi ve üst karinda agriydi. Bu agri belki iki günde bir oluyordu ama sürekli ve dayanilmaz degildi. Kaburga agrisi yada mide sorunu olarak adlandirirdim aslinda.
Ödem sorunum hic olmamisti ama az önce uyandigimda sag elimin sistigini gördüm inanilmaz gerildim. Halbuki dün cok rahattim, birsey yoktur düsüncesindeydim ama acaba gercekten zehirlenme mi yasiyorum 😓😓 henüz hic birsey belli degil ama biz daha 28+3 haftaligiz. Daha cok erken ne olur nasil olur bilmiyorum cok korkuyorum 😞