Ezom ben de çok yaşadım canım hatta yarım saat-1 saat durduramayıp acile gittiğimiz bile oldu hamilelikte olabiliyor demişti doktor durduramadığında gel dedi ve KBB doktoruna görünmemi istemişti çok şükür geçince sürekli kanamalar gitmedim eğer kanayıp geçiyorsa normaldir diye düşünüyorum ama durduramıyorsan ben gibi o zaman mutlaka acile git