Gece_mavim0 https://resim.host/ib/bX4h2W Adetime 4 gün çok kötü kasık ağrımla ve sancıyla uyandım normalde sancı hiç bir zaman çekmem ilk idrarla test yaptım negatif acaba tutmadı mı yoksa erken mi?