kzlar meraba 33 haftalık hamileyim dün doktora gittigimde doktor bana plesentanın asagida oldugunu ve ilerleyen zamanlarda kanamamin baslayacagini belkide ameliyat olacagimi soyledi korkuyorum açkcası ameliyattan bnmle ayni durumu yaşaypta normal dogum yapan var mı ?