Cananscs ben boluda yaşıyorum. Burada devlette ayrıntılı yi uni hastanesi yapiyormus. Yaptiranlar genelde memnun degil yeterli bilgi ilgi ve alaka yokmus.. Ben muayenelerimi ozelde oluyorum. Ayrintiliya 300 tl gibi bir fiyat istiyorlar. Ama devletin ilgisizliginden dolayi ozelde yaptiracagim.
Birde bildigim kadariyla muayene oldugunuz doktorunuz yonlendiriyor nereye gideceginizi