FatmaB58 Gebelik öncesi vermişti gebelik düşünüyorum diye gebe kalınca direk alfamete geçtik en güvenilir ilaç hamileyken o diye. Tansiyon hastasıyım ben zaten . Sizin de alfamet yazdirmanizi öneririm tansiyon probleminiz varsa