Rainbow0126 Çocuğunuza tek isim koymanızı öneriyorum sadece;) isimler tek tek daha güzel. Okuldaki standart deneme sınavlarında çok zorlanıyoruz koymayın çift isim 😂 2. Sınıfta kodlama yaptırmak ölüm gibi bir şey😂