Merhaba kızlar. Biz 32+5 olduk çok şükür. Sağ göğsümün altında bildiğin kaburga ağrısı gibi bir ağrı var, sizde de oldu mu? Elimi koydum bebeğimin haraketlerini taa orada hisettim ama sızı gibi acısı geçmiyor. Doktoruma söylediğimde bebeğin orayı yer etmiş demişti. 😊Ultrasonda da zamanında kafası oradaydı. Hiçbir sıkıntım yok elhamdülillah bu ağrıdan başka. O ağrıyı yaşayan var mı? Sızı geçmeyince merak ettim, teşekkür ederim şimdiden.