Dilansncr Dun alisverisle ilgili bir post acmistim. Orda 13 - 16 hafta arasi %99 kiz deyip 22 de erkek oldugunu ogrenen olmus ben 16. Haftamdayim benmde kizim olacak Rabbim nasip ederse. Benimde karnim var baska hicbir seyim yok herkes guzellestigimi soyluyor. Cin takvimi erkek diyordu. Ama bunlarin hepsi batil inanç. Tatli yiyenin oglu olur derler ben en bastan beri hep tatli yedim. Ama kizim olacak. Yani alisveris icin ben ayrintiliyi bekleyecegim. Ama siz boyle dusunerek bebeginizi kusturebilirsiniz😭