Gulsah1616 benimde ellerim şişmişti yuzuklerim olacak mı acaba diye bı takayım dedim takarken direk oldu hiç sıkmadı 10 dkka sonra falan davul gibi oldu parmağım çıkarayım diye köpük falan yaptım iyice şişti yüzük De oturdu parmağım simsiyah oldu hemen hastaneye gittikte kestirdik yüzükleri benden tavsiye çok zorlama iyice şişiyor eğer parmağında dönüyorsa buzlu su yap elini içine sok o işe yarıyor rahatsız edecek seviyeye gelirsede kestir yüzüğü