metehaninannesiii Anne74 yerleşme kanaması o canim korkulacak bir durum yok ama sen doktora git progesteron ilaci veriyorlar kanaman dursun diye
Sezginshome metehaninannesiii ben 6.haftadan beri kullanıyorum ilaç şuan 9 dayım hala çamur gibi hergün var.. 😞
Anne74 Sezginshome doktora gittim kesede hafif bir deformasyon varmıs. Size de böyle birsey söylendi mi
Sezginshome metehaninannesiii günde 1 kere fitil olarak kullanıyorum. Gece yatarken. 2 tane de gün içinde yutuyorum. Çalışıyorum çünkü..
Sezginshome metehaninannesiii hafta da bir gün de düşük için iğne vuruluyorum. İlk 3 ay geçseydi belki daha iyi olur
Anne74 Sezginshome aynı şeyleri yaşıyoruz, sizden farklı olarak iğne vurulmuyorum günde 2 sefer fitil alıyorum 200 mg