Merhaba 37+1 olduk ama bebeğimin sabahtan beri hareketleri azaldı kaburgama batma hissi var ama eskisi gibi oynamıyor karnim sertlesmiyor normalde hareketlerinden uyuyaman ben bugün gayet uyudum neden böyle oldu sizce son günler ondan mi napmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz lütfen 😊