Lavantakokusu Doktora görünmelisiniz yarın ilk iş ne olur ne olmaz. 5.haftamda benimde oldu Allah korusun düşük tehlikem vardı Anne74 Busra032
filizy canım bi doktora görün istersen lekelenmeler normal ama et parçası diyorsun stres yapma sırt üstü uzan direkt
Anne74 Progesteron düşüklüğünde bu tarz lekeler oluyormus , bide benim yerleşme kanamam olmamıstı. O da olabilirmiş okudugum yorumlara göre ama tabi yarın ilk iş doktora gideceğim. Düşük riski de olabilir
Byztrkravc Düşük riski olabilir bende de oldu hemen ertesi gün gittim doktora kese etrafında kanama alanı vardı Protestan verdi fitil olarak kullandım çok şükür geçti bugün yine gidicem kontrole sizde ihmal etmeyin
karakiz1 Hamilelikte hicbir kanama normal kabul edilmez düsük tehlikesi olabilir korkmayın vakit kaybetmeden doktora gidin.