Tazeanne95 Aysembn merhaba bilmediğimden soruyorum bebegin hareketini neden takip etmemiz lazım hani sancıyla baglantısı nedir. Son haftalarda büyüsüğü için az hareket ediyor falan da diyolar
Aysembn Tazeanne95 Nts de usttekiler kalp atışı alttakiler sancıdir o yüzden kalp atışı bana göre sakin geldi belki uyuyordur bu arada ben hemşire doktor fln değilim yani en iyisini doktor söyler ben bildiğim kadarıyla söylüyorum