kizceannesi bende çok mutlu oldum da işte ilk gebelik herkes dıyor açılma yavaş oluyor ilk bebekte , yine de kısmet bakalım . Ben tam 37 haftalık olunca gıttım , 1 cm açıklık vardı . Bugün 37+3 üm doktor bol bol yürü dedi . 3 gündür baya yürüyorum ve elimden geldıgınce hareket halindeyim. Doktoruma hurma , ahududu çayı vs. Tüketimmi dedim , o da ben yürüyüş öneriyorum . Sen bol bol yürü dedi . Bir bildiği var demek 😃 tabi ben yine ekstradan hurma , squat, sıcak suya oturma filan da yapıyorum . Haftaya çarşamba gidecembakalım nolcak . 🙏🏻