Asyaveannesi36 Nurgul1606 çok hafif göbek altında ameliyat izi belli tabi sezeryan olduğu İçin ama öyle kötü durmuyor
Asyaveannesi36 Nurgul1606 hastane odaları baya güzeldi Bebişimiz doğduğunda bende gitmiştim temiz güzeldi