kuzeyinannesi2 Renkli dediğiniz detaylı ise bugün gideceğim 21+1′iz. Ama benim doktorum 17+0′da da 3d renkli ile bakıp fotoğraf vermişti bana. Hatta 14+1 de renkli baktı ama çok net görülmedi. Detaylı için gideceğim doktor da renkli görüntü verecek sanırım çünkü 22 de gelirsen yüzü daha net olur filan demişti