DuyguErgl Hanımlar yardimci olun 5+3 hamişim daha çok başında 8 yaşında bir kızım var nasip olursa bu ikinci bebisim olacak panik sebebim bundan 4 ay önce 8 haftada kalp durması sonucu kürtaj oldum simdi tekrar hamileyim ne kanamam var (coksukur) ne midebulantısı nede başka birşey sadece çok hafif bel ağrısı var o kadar şimdi böyle gayet iyi olunca yine aynısımi olur acaba diye pimpirik oldum 3 4 günde bir kan verip artış takibi yapıyorum normal ilerliyor ama kendimi toplamam lazım salı günü Dr muaynem var ya kalp atışı duymazsam diye vesvese edip duruyorum ... Benmi abartı yorum ya😩😩😩