Herkese iyi geceler. 33+4 günlük hamileyim neredeyse en başından beri her şeye çok dikkat etmeye çalışıyorum ama ara ara çamaşır suyu ve cifi beraber kullanmak gibi hatalar yaptım bunlar beni düşündüre düşündüre öldürecek. Yediğim içtiğim her şeyi düşünüyorum. Tek istediğim bebeğimi sağlıkla kucağıma almak. Benim gibi düşünen anneler var mı? İlk gebeliğim olduğu için mi bu kadar takıntılıyım yoksa?