Merhaba bayanlar,
37+5ten hepinize selamlar gönderiyorum.
Yine gece gece uykum kaçtı aklıma takılıyor, hamileliğim boyunca doktor bakımından yüzüm gülmedi ya tayinleri çıktı ya randevu zamanlarımız uymadı ya kafamız uyuşmadı çok fazla doktor değiştirmek zorunda kaldım. Artık son günlerimdeyim ama asıl son zamanlarda her şeyi kafaya takar oldum. 12. Hafta itibariyle 2 kez dahiliye doktoruna gittim ama bana TSH değerinde sorun yok bu yüzden t4 önemli olmaz hamilelikte demişti. Başka doktora görünmek de hiç aklıma gelmedi doğrusunu söylemek gerekirse.
Hamilelikte bilinen TSH önemli olduğu ve bu değerlerin 3ün üstüne çıkılması istenmiyor.
Size detaylı olarak tahlillerimdeki referans aralıklarını ve benim değerlerimi yazdım. Bir bakabilir misiniz, benzer durumları doktoru tarafından yorumlanan varsa beni bilgilendirebilir mi?
Olması gereken TSH Referans Aralığı : 0,27 - 4,2
- Hafta - 2.77
- Hafta - 2.87
- Hafta 2.48
- Hafta - 3.21
- Hafta 3.12
Olması gereken serbest t4 referans aralığı : 0,93 - 1,7
- Hafta - 0,97
- Hafta - 0,87
- Hafta - 0,77
- Hafta - 0,62
- Hafta - 0,65