kuzeyinannesi2 Kızlar kilolularda da hamile göbeği oluyor mu. Yani ne zaman o görüntü oluyor. Mesela şuan ben kilolu birim 75 kiloyum göbeğim sarkık 15+6 haftalık bebeğim ama hiç hamile gibi durmuyorum. Bebeğin olduğu bile anlaşılmıyor ne zaman anlaşılır acaba.
gulsahhgvn kuzeyinannesi2 80 kilo ile hamile kaldım şuan 8 aylık hamileyim ve çok dar giymesem hala belli olmuyor düşünün 😂 biraz da iç karınla ilgili sanırım
Busraduragan kuzeyinannesi2 canım 20-24 haftadan sonra göbek çıkıyor, bebek 6 aydan sonra çok hızlı kilo alıyor kilo ile alakası yok ☺️
Gunesim1 kuzeyinannesi2 aşağıları görmemeye başlayınca ararsın bu günleri 😀😀 ilk zaman ben de heves ediyordum şimdi goril anne gibi bir his. Şafak 36 😀
Kbrkbrn Daha çok erken zaten ben 49 kg ile hamile kaldim o haftalarda benimde belli degildi bi 20 hafta demesi lazım 😊
kuzeyinannesi2 gulsahhgvn ya ben belli olsun istiyorum çünkü onunla konulmak istiyorum ama yağlı karnımla ne konuşayım diyorum. Daha önce ben 83 kiloya kadar çıktım heralde benim de belli olmaz gibime geliyor. Karnım alışık büyümeye bence 😂
offlineanne kuzeyinannesi2 benim gibi her yerinin zayıf gözüküp karnının 56 aylık gibi gözükmesi emin ol daha kötü… sığamıyorum hiçbir yere yandan bakınca armuta benziyorum 😁
Mervisogretmen Ben 32 haftalığım yeni çıkıyor karnım, gerisini sen düşün. 😄Arkadaşlarım hep şey der otobüste hamilesin diye kimse sana yer vermez, o kadar ki belli olmuyor. 😄O iç karınla alakalı canım, yapıyla alakalı. 💐