Benim bunye yilda 1 kere hasta oluyor gogusten usutunce oksuruk filan tutuyor doktora gidip ilac almak istemiyorum ihlamur bir ise yaramiyorda napayim sizce bitki cayi olarak yardim edin kusacam oksurmekten cigerim cikacak midem kalkiyor yardim edin ben buhar alip nane limon icip yatiyom siz ne onerirsiniz allah rizasi icin yardim edin zaten esimle kavga ediyoruz bu saglik konusunda moralim cok dusuk daha cok strese giriyoruz bebek icin endiseleniyorum bu sefer esim benim sagligimdan sıkılmış bir senedir kurguluyormusum evet psikolojikmen duzeltim ama bir haftadir cigerlerimden oksurunce burnum akiyor genzim yaniyor usuyorum diye benden ilgi bekleme diyor gene kurguluyormusum falan filan dedi varya ne zoruma gitti suan agliyorum balkonda neolur yardim edin bana bazen stresten olmek istiyorum ama icimdeki can umut diye birsey dilemiyorum rabbimden :((