Kızlar 36 haftalık hamileyim 1 haftadır aniden sağ kasığımdan bacağıma doğru inen dayanılmaz bir ağrım var yürüyemiyor uzanamıyorum acile gittim çom fenalaşıp ama hamile olduğum için parol yapıp gönderdiler şimdi ağrı kesicilerle kontrol altına alıyorum ama doğuma az kaldığı için endişeliyim devam ederse doğum şekli değişir mi nasıl yaparım aynı durumu yaşayan varmı varsa ne iyi geldi napıcam bilmiyorum😔