Zehra9616 Funda2735 aci sanci olmaz su gelincede nisan gelincede ama su geldiginde boyle selale gibi fışııır fışııııır akar ılık ılık 😂😂
Asli0611 Su gelirken inanılmaz güzel bi his oluyor🤪 içindeki kötülüklerden arınıyormuşçasına hoş bir histi 😝
Asli0611 Funda2735 kız saçmalama doğum başlangıcına işarettir suyun gelmesi ben hamileliğimde o kadar ağırlaşmıştım ki artık dua ediyordum suyum gelsin diye😅
Funda2735 Asli0611 bende öyleyim bende ama it gibi korkuyorum işte çatı uygun değil normalden korkuyorum sezaryen için daha günüm var offf off
Asli0611 Funda2735 yani korkmanı gerektirecek bir durum yok sağlıkla gelsin de ne zaman gelirse gelsin🥰 eğer bedenin hangisine müsaitse onu yap suyun gelse de çatın uygun değilse zaten doktor seni sezeryane alacaktır bekletmezler
Funda2735 Asli0611 peki gelirken içerden tepindiğini hissettin mi yırtacak keseyi öylr böyle batma yok Oğlum beni mahvediyor sağolsun 😂😩
Asli0611 Busraaakbyyb ay napayım o kadar hayalini kurmuştum ki sıkılmıştım hamilelikten yürüyüşlere bile cıkarken ben keşke şu köşede suyum gelse de hastaneye gitsek burdan diye dualarım vardı🤣🤣
Asli0611 Funda2735 vajinandan yukarı doğru hava baloncukları gibi bişi çıktı bir anda yukarı doğru bi baktım sular gidiyor doğum masasındaydım açılmaları bekliyorduk geç oldu ama oldu ağrı sızı hiç birşey yok senin oğluş biraz hareketli maşallahı var
Asli0611 Mybaby88 ilk başlarda bende çekinirm düşüncesindeydim ama artık o kadar ağırlaştım ki çatı kemiklerim tıkırdıyordu siz düşünün ilallah ettim 😅😅 40+3te geldi sıpam😅