Melakya belki size geçmemiş olabilir o yüzden odalarınızı mutlaka ayırın.Ayni ortama girmeyin maskesiz girmek zorunda olunca maske takın ortak alanlara dikkat edin. Odalarınızı ayırmak en güvenli yol zaten onun dışında Allah’ın izniyle bulaşmaz . Ben kovidim çok şükür eşimle odaları ayırdık ona bulaşmadi son günlerim eşim için de ilk on gün bulaşabilir dediler on gün karantina verdiler oda bitti. Bu hastalık gelene geliyor o kadar tuhaf hastalık ki bana bulasma yolunu düşünüyorum yani şaka gibi sulalemizde pozitif çıkanlar oldu eşimde o gün bnmle beraber onlarla aynı ortamdaydi sonra o kişilerden anneme geçti eşim yine annemle aynı ortama girdi hâlbuki çok şükür ona bulaşmadi bana bulaştı .test yaptırmadan bi veya iki gün önce kovid olduğumu düşünüyorum o zamanda eşimle aynı odada kaldık o zamanda bulaşmamış Rabb’im kime yazdıysa o yaşıyor bence bu hastalığı