Ozgull11 Merhaba anneler çoğul gebelik yaşayan anneler ben bebeklerden birinin hareketi çok hissediyorum ama diğeri çok hareketsiz sadece sertleşiyor kendine yer açıyor öyle tekme filan yok yani sizde durumdalar nasıl bu arada 28 haftalığız
bayangulucuk35 Ozgull11 bende 28 haftadıgım ve benımkıde oyle bazen bırı cok oynar dıgeri sakın bazende dıgerı degısıyo.
mor_menekse1 Ozgull11 ikisini ayırd edebiliyormusunuz :) bnde ikiz gebeyim heycanla hissetmeyi bekliyorum 🥰 Allah’ın izniyle sağlıkla kavuşalım bilmiyorum 🤷♂️ senin durumu inşAllah hersy yolundadır
Elfcm Ozgull11 benimkilerde öyleydi birinin kilosu gelisimi azdi o yuzden o güçsüzdu hissetmem zor oluyordu. Sonra bir baktım gümbür gümbür eşime dedim bu kesin buyudu kilo aldi diye 2 hafta içinde diğer bebeğe yetişmiş çok şükür şimdi gayet iyi hissediyorum ikisinide.
Ozgull11 mor_menekse1 evet canım hangisinin nerde olduğunu bilince hissediyorsun ama ben yanılmışım 😁 benimkilerin kafalar ayrı ama ayaklar aynı yerdeymiş yani o tekmeler ikisine aitmiş 🤭
mor_menekse1 Ozgull11 bu hafta kontrol var inşAllah gösterir kndini minoşlar daha öğrenemedik çift yumurta olacaklar Allah’ın izniyle :) 17 haftalık olduk birsy sorcam canım tek plesanta tek kese ama aralarında zar var çift yumurta dedi doktor tek olması gerekmiyor mu sence seninkiler nasıl keseleri ayrı mı beslendikleri yar
Ozgull11 mor_menekse1 tek kese tek plesenta tek yumurta ikizi olur ben aslında emin değilim çünkü benimkiler tek kese ama çift plesanta doktor bize tek yumurta ikizi dedi tek kesede olduğu için çift plesenta olabilirmiş ama ben pek benzetmiyorum 😁 detaylıda baya yüzünü gösterdi bizde doğumda göreceğiz bakalım ama doktor tek yumurta ikizi diyor
Ozgull11 mor_menekse1 he birde zar olayı çok farklı bi konu zarın olması normal ve güzel kordon dolanması olmaması için çok önemli mesela zar olmasa sizin durumunuz riskli gebelik olur ve daha sık kontrole gidersiniz zarın yumurta ile alakası yok yani
mor_menekse1 Ozgull11 bnde dedim ama çift dedi doğunca bir bir benzerler mi dedim onu doğunca Görcez dedi sağlıkla dogsunlarda bnde çift diyorum artık ne diyim 🥰
mor_menekse1 Ozgull11 ya kafam cok karıştı valla cinsiyet öğrenince tekse zaten mutlaka aynı cinsiyet olcak farklıysa demek ki 😁 değiller salı kntrolümüz var bklm
Ozgull11 mor_menekse1 Aslında çift olsa biri kız biri erkek olsa ne güzel olur demiştik ama doktor bize tek yumurta ikisi de kız dedi hayırlısı kuzum sağlıcakla kavuşalım da gerisi önemli değil 🥰 hissetmek için de acele etme sonra dur kızım yada dur oğlum diyeceksin 😁😁 ben bazen konuşmak için izin bile istiyorum o kadar hareketli oluyorlar ki dikkatiniz dağılıyor bazen güldürüyor
mor_menekse1 Ozgull11 iş gereği ağrıdayız ama ilçede yani tek özel var oda o doktor bakıyo dewlette doktor yok bnde yakın ilere gitmek istemiyorum yol gitmek riskli olur dıye detaylı da gdcem 😁 doktordan zere memnun degılım
mor_menekse1 Ozgull11 Ya maşAllah 🥰 Hayırla sağlıkla kavuşalım inşAllah heyecanlıyım ilk gebelik 🤰 inşAllah hisederin bnde 🤭