MMmerve_ Kızlar 12ıncı haftama gırdım karnımı sol tarafı kalp atısı gıbı🤣🤣 bebegın kalp atısımı benım kalbım atıyo yoksa karnımda mı sekiyo anlamadım neden oyle olurkı
MMmerve_ Deniz59 ozaman benım nabzım fena atıyo cok hızlı cunku 🤣🤣🤣 ya buara bıde carpıntımda xok oluyo:(
Deniz59 MMmerve_ benimde öyle karnıma bakıyorum kalp gibi atıyo bebek hareketide değil çünkü hareket hissetmiyorum anlıyorum nabzım olduğunu