Kızlar iyi geceler diliyorum sizlere bir sorum var 🤷 6. Haftanın içindeyim fakat kasıklarım alt kısmı çok sancılı bıçak saplanır gibi karnım gürül gürül sürekli meme hassasiyetin bir var Bir Yok midem bir bulanıyor gibi bir sakın anlam veremedim haftaya kontrolüm var fakat bende bir endişe var bir önceki gebeligim de kalp durması sonucu bebeğimi kaybettim aynı duygu içerisinde aynı şeyler yaşayacak gibi hissediyorum sizlerdeki belirtiler nelerdi lütfen içimi ferahlatacak şeyler söyleyin yoksa kafam allak bullak acaba birşey mi oldu deyip kafayı takıyorum 😳😳