Umudumsuun var canım benim pıhtılaşma, testlerde çıkmıştı dha onceden 1 tane kaybım olmustu, ılk doğumda da kullandım iğneyi, şimdi ıkıncı doğumum olacak Allah nasip ederse bundada kullanıyorum 😊 hatta ben hıc kullanmadım coraspırnı sadece ıgne verdi doktor