Neslihand Kendimi Nutella yemekten alamıyorum şimdi yavrucuğum uyumadi kalktim yine yiyorum var mi aranızda benden olan😃😍
angrybird Neslihand hamileyken canım ne zaman istediyse istediğim herşeyi yedim içtim valla 😋 bazen geceleri uyanıp yiyip içip öyle yatıyordum 🙈 iyiki de öyle yapmışım hiç pişman değilim 😂Şimdi süt bile içemiyorum hanımefendiye gaz yapıyor 🤦🏻♀️ Dikkat etmezsem Yediğim içtiğim şeyler zavallıyı gazdan uyutmuyor 😢
Kerem_mom Valla bende yiyordum gün aşırı Waffle çikolata tatlı sonu iyi değil ama 🥺 bebeğin kilosu ve suyu fazla çıktı doktor yersen erken doğar dedi korkudan çok zorda kaldıkça artık krize girince bi tadına bakıyorum
Kerem_mom İlk günler elim ayağım titriyordu insan bağımlı olur ya aynı öyle 😀 artık bi tık daha alıştım ama tamamen kesemedim yine yiyorum ama sadece tadına bakıyorum inşlalh sağ Salim doğduktan sonra nutella kavanozunu ağzıma dayıcam hafta sayıyorum 🤣😁
Neslihand Kerem_mom aynen bağımlılık yapıyor gerçekten bende öyleyim saglikla gelsinler de çıkarırız acısını insallah😃
Neslihand angrybird yaa evet bende yaşadım onu doğduktan sonra yediğin içtiğin her şeye dikkat etmek zorundasın sütten bebege geçtiği için çok huzursuzlaniyorlar canlari sagolsun napalim😃😍