Kızlar bu ay adetim 3 gün gecikti ve 4 gününde gelmeye başladı. Bu ay gebelik bekliyodum açıkcası. Acaba adet mi oldum yoksa düşük mü yapıyorum. Test felan yapmamıştım 1 hafta geçmesini bekliyecektim aslında ama olay bu. Başından geçen veya bilenler varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim. Bu arada ben her ay düzenli adet gören bir insanım asla şaşmaz.