Ozseee Ben anestezistim. Dediğiniz şey halk arasında cesaret iğnesi hastanede sakinleştirici, sedasyon sağlayan bir tür ilaçtır. İlaç herkese aynı etkiyi göstermez aynı alkol gibi kimi çok içer hiç bişey olmaz kimi bir tane içer bayılır ya onun gibi. O yüzden normal doğumda bilincinizi kaybetme komutlara uymama ihtimalinize karşı böyle ilaçlar kullanılmaz. Ama sezeryan olursanız bebek çıktıktan sonra yapılır. Çünkü bebek çıkmadan önce böyle ilaçları bebeğe ulaşmasın diye yapmayız. İnşallah ihtiyacınız olmaz bebeğinizi görünce rahatlarsınız inşallah 🙏🏻